Articolul precedent |
Articolul urmator |
349 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 17:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43:573 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Biologie generală şi teoretică (106) |
SM ISO690:2012 PLACINTA, Daniela. Aspecte didactice în cadrul învățării online a elevilor la biologie. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă, Ed. 8, 20-21 martie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 8, Vol.1, pp. 379-384. ISBN 978-9975-76-327-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Ediția 8, Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" 8, Chişinău, Moldova, 20-21 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.43:573 | ||||||
Pag. 379-384 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățarea online la disciplina Biologie necesită o abordare metodologică bine chibzuită. Cadrul didactic este îndemnat să-și planifice lecțiile în așa mod, ca elevii să facă față la cerințele propuse de finalitățile Curriculumului la Biologie, ediția 2019. Totodată, respectarea Metodologiei privind continuarea la distanță a procesului educațional în condiții de carantină, propus de către MECC, ghidează părțile implicate în procesul educațional, să desfășoare învățarea prin activități hibride. Competența profesională a cadrului didactic, solicită o abordare metodologică specifică învățării online la biologie, fiind axată pe aspecte didactice eficiente procesului educațional la distanță |
||||||
Cuvinte-cheie biologie, metode didactice, strategii de învăţare, învățarea la distanță, lecție hibridă, sistem de principii., biology, teaching methods, learning strategies, distance learning, hybrid lesson, system of principles. |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-127624</cfResPublId> <cfResPublDate>2021</cfResPublDate> <cfVol>Ediția 8, Vol.1</cfVol> <cfStartPage>379</cfStartPage> <cfISBN>978-9975-76-327-1</cfISBN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/127624</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Aspecte didactice în cadrul învățării online a elevilor la biologie</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>biologie; metode didactice; strategii de învăţare; învățarea la distanță; lecție hibridă; sistem de principii.; biology; teaching methods; learning strategies; distance learning; hybrid lesson; system of principles.</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Învățarea online la disciplina Biologie necesită o abordare metodologică bine chibzuită. Cadrul didactic este îndemnat să-și planifice lecțiile în așa mod, ca elevii să facă față la cerințele propuse de finalitățile Curriculumului la Biologie, ediția 2019. Totodată, respectarea Metodologiei privind continuarea la distanță a procesului educațional în condiții de carantină, propus de către MECC, ghidează părțile implicate în procesul educațional, să desfășoare învățarea prin activități hibride. Competența profesională a cadrului didactic, solicită o abordare metodologică specifică învățării online la biologie, fiind axată pe aspecte didactice eficiente procesului educațional la distanță</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>Learning online in Biology requires a well-thought-out methodological approach. The teacher is urged to plan their lessons in such a way that students meet the requirements proposed by the aims of the Biology Curriculum, 2019 edition. At the same time, the observance of the Methodology regarding the distance continuation of the educational process in quarantine conditions, proposed by MECC, guides the parties involved in the educational process, to carry out the learning through hybrid activities. The professional competence of the teacher requires a methodological approach specific to online learning in biology, being focused on effective teaching aspects of the distance learning process</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2021T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2021T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-59207</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2021T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-59207</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-59207-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2021T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Placinta</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Daniela</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>