Intervenții psihopedagogice definitorii pentru dezvoltarea memoriei copiilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
712 100
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-20 16:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.953.4 (4)
Psihologie (3398)
SM ISO690:2012
MÎSLIŢCHI, Valentina, BONTA, Iuliana. Intervenții psihopedagogice definitorii pentru dezvoltarea memoriei copiilor. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 79-89. ISBN 978-9975-76-321-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Intervenții psihopedagogice definitorii pentru dezvoltarea memoriei copiilor

CZU: 159.953.4

Pag. 79-89

Mîsliţchi Valentina1, Bonta Iuliana2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 IET nr.1 „Poienița”, satul Cojușna, raionul Strășeni
 
 
Disponibil în IBN: 16 martie 2021


Rezumat

Articolul abordează problema dezvoltării memoriei personalității în devenire. În lucrare sunt descrise unele intervenții psihopedagogice relevante pentru dezvoltarea memoriei copiilor.

Cuvinte-cheie
memorie, condiţii, memorare, întipărire, conservare, reactualizare, dezvoltare, intervenții