Articolul precedent |
Articolul urmator |
712 100 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 16:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.953.4 (4) |
Psihologie (3398) |
SM ISO690:2012 MÎSLIŢCHI, Valentina, BONTA, Iuliana. Intervenții psihopedagogice definitorii pentru dezvoltarea memoriei copiilor. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 79-89. ISBN 978-9975-76-321-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.953.4 | ||||||
Pag. 79-89 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema dezvoltării memoriei personalității în devenire. În lucrare sunt descrise unele intervenții psihopedagogice relevante pentru dezvoltarea memoriei copiilor. |
||||||
Cuvinte-cheie memorie, condiţii, memorare, întipărire, conservare, reactualizare, dezvoltare, intervenții |
||||||
|