Articolul precedent |
Articolul urmator |
698 130 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 17:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942+37.011.31 (1) |
Psihologie (3398) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 MÎSLIŢCHI, Valentina, CIMBRICIUC, Alina. Contexte relevante pentru dezvoltarea inteligenței emoționale a cadrelor didactice. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 90-97. ISBN 978-9975-76-321-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942+37.011.31 | ||||||
Pag. 90-97 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema dezvoltării inteligenței emoționale a pedagogilor, care a constituit subiectul unei cercetări efectuate în perioada anului de studiu 2019-2020 și a vizat cadrele didactice din învățământul preșcolar. În lucrare sunt descrise unele secvențe din cadrul Programului de dezvoltare a inteligenței emoționale, axat pe dezvoltarea componentelor structurale ale inteligenței emoționale: autoreglarea; conştiinţa de sine; motivaţia; empatia; abilităţile sociale. |
||||||
Cuvinte-cheie inteligență emoțională cadre didactice autoreglare conştiinţă de sine motivaţie empatie abilităţi sociale program |
||||||
|