Contexte relevante pentru dezvoltarea inteligenței emoționale a cadrelor didactice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
698 130
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 17:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.942+37.011.31 (1)
Psihologie (3398)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
MÎSLIŢCHI, Valentina, CIMBRICIUC, Alina. Contexte relevante pentru dezvoltarea inteligenței emoționale a cadrelor didactice. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Pedagogie în învățământul preșcolar și primar, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 4, pp. 90-97. ISBN 978-9975-76-321-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2021
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021

Contexte relevante pentru dezvoltarea inteligenței emoționale a cadrelor didactice

CZU: 159.942+37.011.31

Pag. 90-97

Mîsliţchi Valentina1, Cimbriciuc Alina2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Instituția de Învățământ Preșcolar nr. 25, mun. Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 16 martie 2021


Rezumat

Articolul abordează problema dezvoltării inteligenței emoționale a pedagogilor, care a constituit subiectul unei cercetări efectuate în perioada anului de studiu 2019-2020 și a vizat cadrele didactice din învățământul preșcolar. În lucrare sunt descrise unele secvențe din cadrul Programului de dezvoltare a inteligenței emoționale, axat pe dezvoltarea componentelor structurale ale inteligenței emoționale: autoreglarea; conştiinţa de sine; motivaţia; empatia; abilităţile sociale.

Cuvinte-cheie
inteligență emoțională cadre didactice autoreglare conştiinţă de sine motivaţie empatie abilităţi sociale program