Articolul precedent |
Articolul urmator |
644 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-29 15:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.8573 (6) |
Educație (14334) |
SM ISO690:2012 CHIRIAC, Eugenia, NEDBALIUC, Boris, GRIGORCEA, Sofia. Metodologia învățării Biologiei din perspectiva interdisciplinarității. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor naturii, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 99-105. ISBN 978-9975-76-319-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.8573 | ||||||
Pag. 99-105 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrarea dată sunt examinate aspecte metodologice privind studierea biologiei prin prisma inter/transdisplinarității. Sunt evidențiate o serie de exemple și modele elocvente care ilustrează modalitățile de implementare a interdisplinarității în procesul de învățare-predare a biologiei în cadrul disciplinei Morfologia plantelor/Morfoecologia vegetală. Lucrarea este destinată elevilor/studenților cât și tuturor profesorilor de biologie interesați de aplicarea inter/transdisplinarității la studierea biologiei. |
||||||
Cuvinte-cheie interdisplinaritate, biologie-informatica, biologie-matematică, biologie-fizică, biologie-chimie |
||||||
|