Articolul precedent |
Articolul urmator |
642 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-29 15:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.8573 (6) |
Educație (14312) |
SM ISO690:2012 CHIRIAC, Eugenia, NEDBALIUC, Boris, GRIGORCEA, Sofia. Metodologia învățării Biologiei din perspectiva interdisciplinarității. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor naturii, 27-28 februarie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 99-105. ISBN 978-9975-76-319-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 27-28 februarie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.8573 | ||||||
Pag. 99-105 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrarea dată sunt examinate aspecte metodologice privind studierea biologiei prin prisma inter/transdisplinarității. Sunt evidențiate o serie de exemple și modele elocvente care ilustrează modalitățile de implementare a interdisplinarității în procesul de învățare-predare a biologiei în cadrul disciplinei Morfologia plantelor/Morfoecologia vegetală. Lucrarea este destinată elevilor/studenților cât și tuturor profesorilor de biologie interesați de aplicarea inter/transdisplinarității la studierea biologiei. |
||||||
Cuvinte-cheie interdisplinaritate, biologie-informatica, biologie-matematică, biologie-fizică, biologie-chimie |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Chiriac, E.V.</dc:creator> <dc:creator>Nedbaliuc, B.I.</dc:creator> <dc:creator>Grigorcea, S.V.</dc:creator> <dc:date>2021</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În lucrarea dată sunt examinate aspecte metodologice privind studierea biologiei prin prisma inter/transdisplinarității. Sunt evidențiate o serie de exemple și modele elocvente care ilustrează modalitățile de implementare a interdisplinarității în procesul de învățare-predare a biologiei în cadrul disciplinei Morfologia plantelor/Morfoecologia vegetală. Lucrarea este destinată elevilor/studenților cât și tuturor profesorilor de biologie interesați de aplicarea inter/transdisplinarității la studierea biologiei.</p></dc:description> <dc:source>Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice (Vol. 2) 99-105</dc:source> <dc:subject>interdisplinaritate</dc:subject> <dc:subject>biologie-informatica</dc:subject> <dc:subject>biologie-matematică</dc:subject> <dc:subject>biologie-fizică</dc:subject> <dc:subject>biologie-chimie</dc:subject> <dc:title>Metodologia învățării Biologiei din perspectiva interdisciplinarității</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>