Articolul precedent |
Articolul urmator |
431 57 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 21:01 |
SM ISO690:2012 CUCU-CIUHAN, Geanina. Depresia la copiii cu tulburari disleco-disgrafice. In: Asistenţa logopedică: actualitate şi orizonturi, 22-23 noiembrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, pp. 18-25. ISBN 978-9975-46-403-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistenţa logopedică: actualitate şi orizonturi 2019 | ||||||
Conferința "Asistenţa logopedică: actualitate şi orizonturi" Chişinău, Moldova, 22-23 noiembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 18-25 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Numărul de copii de vârstă școlară referiți pentru evaluare psihologică și psihoterapie în clinica noastră de psihologie care se confruntă cu dificultăți de învățare este în creștere continuă în ultimii ani. Acest articol prezintă corelațiile dintre nivelul problemelor de învățare și cel al afectării funcțiilor executive la copiii de vârstă școlară și simptomele lor depresive, precum și o ecuație predictivă pentru simptomele depresive la copii cu dificultăți de învățare. Toate datele sunt colectate în ultimii trei ani întrun centru de cercetare, diagnostic și tratament al copiilor cu probleme de sănătate mintală în România. |
||||||
Cuvinte-cheie depresia la copil, dislexie, disgrafie, tulburări de învățare, funcționare executivă, depression in children, dyslexya, dysgraphia, learning disabilities, executive functions |
||||||
|