Articolul precedent |
Articolul urmator |
682 66 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-08 18:00 |
SM ISO690:2012 BÎTCA, Lucia. Comunicarea nonverbală ca formă de socializare şi educare a copiilor cu CES. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 399-405. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 399-405 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Problema dereglării comunicării la copiii cu cerințe educaționale speciale şi a caracterului complex al adaptării acestora la condiţiile societăţii moderne capătă o importanță din ce în ce mai mare. Condiţia necesară a includerii efective a copiilor cu CES în spaţiul educativ constă în evidenţa maximă a posibilităţilor şi nevoilor educaţionale specifice ale acestor copii. În plus, eficienţa demersurilor recuperative depinde, în mare măsură, de nivelul de dezvoltare a mijloacelor verbale de comunicare, deoarece anume acestea determină posibilităţile copilului de a se implica plenar în diverse activităţi. |
||||||
|