Incluziunea elevilor cu cerințe educaționale speciale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
609 60
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 12:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.1.015.3 (28)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (629)
SM ISO690:2012
PĂDURARIU, Andreea. Incluziunea elevilor cu cerințe educaționale speciale. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 469-472. ISBN 978-9975-3422-5-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a, 2020
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020

Incluziunea elevilor cu cerințe educaționale speciale

INCLUSION OF STUDENTS WITH SPECIAL EDUCATIONAL REQUIREMENTS

CZU: 376.1.015.3

Pag. 469-472

Pădurariu Andreea
 
Centrul Școlar de Educație Incluzivă nr.2 Comănești
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

Educația incluzivă ca fenomen complex este o provocare pentru instituțiile de învățământ și societatea în ansamblu. Noua paradigmă a educației incluzive promovează conceptul de educație pentru toți, oferă egalitate, oportunități de educare și învățare pentru toți elevii, inclusiv pentru cei cu cerințe educaționale speciale.

Inclusive education as a complex phenomenon is a challenge for educational institutions and society as a whole. The new paradigm of inclusive education promotes the concept of education for everyone, provides equal opportunities for education and learning for all students, including those with special educational requirements. The given study presents synthetically general challenges of the national education system

Cuvinte-cheie
incluziune, integrare, cerinţe educaţionale speciale,

inclusion, integration, special educational requirements