Articolul precedent |
Articolul urmator |
609 60 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 12:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1.015.3 (28) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (629) |
SM ISO690:2012 PĂDURARIU, Andreea. Incluziunea elevilor cu cerințe educaționale speciale. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 469-472. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1.015.3 | ||||||
Pag. 469-472 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educația incluzivă ca fenomen complex este o provocare pentru instituțiile de învățământ și societatea în ansamblu. Noua paradigmă a educației incluzive promovează conceptul de educație pentru toți, oferă egalitate, oportunități de educare și învățare pentru toți elevii, inclusiv pentru cei cu cerințe educaționale speciale. |
||||||
Cuvinte-cheie incluziune, integrare, cerinţe educaţionale speciale, inclusion, integration, special educational requirements |
||||||
|