Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-03 18:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374(498+478) (1) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (222) |
![]() CHISTOL, Ana. Activitățile extrașcolare – componentă a educației nonformale. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 91-97. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 374(498+478) | ||||||
Pag. 91-97 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Dinamica și diversitatea cadrului în care se pot desfășura activitățile extrașcolare determină atât scopul cât și funcțiile activitățile extrașcolare privind dezvoltarea unor competențe cheie la elevi. Acestea oferă posibilitatea de a dezvolta relații inter-umane pe termen lung, dat fiind faptul că elevii au ocazia de a participa la activități cu alți elevi cu care împărtășesc aceleași pasiuni și interese. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, activitate extrașcolară, funcţie, dezvoltare, education, extracurricular activity, function, development |
||||||
|