Articolul precedent |
Articolul urmator |
505 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-04 11:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[37.015.3+37.02](498) (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3925) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
SM ISO690:2012 CHIȘIU, Carmen Maria. Ce înseamnă ,,O şcoală orientată spre elev?” In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 97-105. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: [37.015.3+37.02](498) | ||||||
Pag. 97-105 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Școala orientată spre elev, presupune activitatea de învățare, în care elevul este el însuși, prin efort personal implicat în învățare, parcurgând un traseu propus de profesorul care ține cont de nevoile și potențialul fiecăruia, respectând principiile învățării care–l plasează pe elev în centrul activității și realizează diferențiere a învățării, din cât mai multe perspective posibile: stiluri de învățare, tipuri de inteligență, ritm de activitate. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare eficientă, învățare vizibilă, implicare, efort personal, învățare diferențiată, effective learning, visible learning, involvement, personal effort, differentiated learning |
||||||
|