Factori psihopedagogici ai continuității în educația timpurie și învățământ primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
464 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 12:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2/.3.015.3 (4)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
CLICHICI, Veronica. Factori psihopedagogici ai continuității în educația timpurie și învățământ primar. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 34-37. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.7, Partea 2, 2020
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 5 iunie 2020

Factori psihopedagogici ai continuității în educația timpurie și învățământ primar

Psychopedagogical factors of continuity in early education and primary education

CZU: 373.2/.3.015.3

Pag. 34-37

Clichici Veronica
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2020


Rezumat

This article reflects research approaches on continuity in early education and primary education. The new changes in the process of national curricular development reform in both Early Education and Primary Education aim at implementing the principle of continuity. Here are a scientifically presented set of conceptual definitions of continuity. At the same time, the psycho-pedagogical characteristics of the preschooler and the young schoolchild are described. Thus, the process of continuity is determined by the preparation and adaptation of the child either in kindergarten or school, influenced by internal factors (biopsychological) and external factors (pedagogical and socio-familial).

Cuvinte-cheie
child, factors, continuity, early education, primary education, curriculum, psycho-pedagogical characteristics