Evaluarea online a cunoştinţelor: Aspecte psiho-pedagogice, metodologice şi practice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
2098 114
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-15 21:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004+53+37.02 (1)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
Fizică (1735)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
SM ISO690:2012
PALADI, Aliona, CROITOR, Ludmila, PALADI, Florentin. Evaluarea online a cunoştinţelor: Aspecte psiho-pedagogice, metodologice şi practice . In: Fizica şi Tehnologiile Moderne, 2007, nr. 3-4(19-20), pp. 6-15. ISSN 1810-6498.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Fizica şi Tehnologiile Moderne
Numărul 3-4(19-20) / 2007 / ISSN 1810-6498 /ISSNe 2537-6349

Evaluarea online a cunoştinţelor: Aspecte psiho-pedagogice, metodologice şi practice
CZU: 004+53+37.02

Pag. 6-15

Paladi Aliona1, Croitor Ludmila2, Paladi Florentin21
 
1 Universitatea de Stat din Moldova,
2 Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2013


Rezumat

Lucrarea oferă o analiză a modalităţilor practice de utilizare a instrumentelor informatice pentru elaborarea sistemelor de testare a cunoştinţelor într-o manieră modernă şi eficientă. Tematica acestei lucrări este desfăşurată ca fiind parte a următoarelor trei categorii esenţiale: psiho-pedagogică, metodologică şi de implementare sau practică. Totodată, este prezentată o aplicaţie proprie elaborată pentru evaluarea online a cunoştinţelor la fizică. Avantajele principale constau în administrarea sa centralizată prin reţeaua globală Internet şi în universalitatea acestui sistem informatic sau produs soft care poate fi uşor modificat intra- şi interdisciplinar. The article presents an analysis of practical possibilities to use computer-based tools in order to elaborate knowledge testing systems in a modern and efficient way. The topic of this paper is developed as a part of the following three main categories: psychological- educational, methodological and practical. At the same time, a personal application for the online knowledge assessment in the field of physics is presented. The principal advantages consist of its centralized web-based management and in the universality of this software which can be easily modified intra- and interdisciplinary.

Cuvinte-cheie
evaluare, sistem informatic, tehnologii web

Cerif XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'>
<cfResPubl>
<cfResPublId>ibn-ResPubl-11470</cfResPublId>
<cfResPublDate>2007-05-01</cfResPublDate>
<cfVol>19-20</cfVol>
<cfIssue>3-4</cfIssue>
<cfStartPage>6</cfStartPage>
<cfISSN>1810-6498</cfISSN>
<cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/11470</cfURI>
<cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Evaluarea online a cunoştinţelor:
 Aspecte psiho-pedagogice, metodologice şi practice
</cfTitle>
<cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>evaluare; sistem informatic; tehnologii web</cfKeyw>
<cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'>Lucrarea oferă o analiză a modalităţilor practice de utilizare a instrumentelor
informatice pentru elaborarea sistemelor de testare a cunoştinţelor într-o manieră modernă
şi eficientă. Tematica acestei lucrări este desfăşurată ca fiind parte a următoarelor trei
categorii esenţiale: psiho-pedagogică, metodologică şi de implementare sau practică.
Totodată, este prezentată o aplicaţie proprie elaborată pentru evaluarea online a
cunoştinţelor la fizică. Avantajele principale constau în administrarea sa centralizată prin
reţeaua globală Internet şi în universalitatea acestui sistem informatic sau produs soft care
poate fi uşor modificat intra- şi interdisciplinar.
The article presents an analysis of practical possibilities to use computer-based tools in
order to elaborate knowledge testing systems in a modern and efficient way. The topic of this
paper is developed as a part of the following three main categories: psychological-
educational, methodological and practical. At the same time, a personal application for the
online knowledge assessment in the field of physics is presented. The principal advantages
consist of its centralized web-based management and in the universality of this software
which can be easily modified intra- and interdisciplinary.
</cfAbstr>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2007-05-01T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId>
<cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2007-05-01T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfPers_ResPubl>
<cfPersId>ibn-person-26382</cfPersId>
<cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2007-05-01T24:00:00</cfStartDate>
</cfPers_ResPubl>
<cfPers_ResPubl>
<cfPersId>ibn-person-32358</cfPersId>
<cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2007-05-01T24:00:00</cfStartDate>
</cfPers_ResPubl>
<cfPers_ResPubl>
<cfPersId>ibn-person-1052</cfPersId>
<cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2007-05-01T24:00:00</cfStartDate>
</cfPers_ResPubl>
</cfResPubl>
<cfPers>
<cfPersId>ibn-Pers-26382</cfPersId>
<cfPersName_Pers>
<cfPersNameId>ibn-PersName-26382-2</cfPersNameId>
<cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId>
<cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2007-05-01T24:00:00</cfStartDate>
<cfFamilyNames>Палади</cfFamilyNames>
<cfFirstNames>Алена</cfFirstNames>
</cfPersName_Pers>
</cfPers>
<cfPers>
<cfPersId>ibn-Pers-32358</cfPersId>
<cfPersName_Pers>
<cfPersNameId>ibn-PersName-32358-2</cfPersNameId>
<cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId>
<cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2007-05-01T24:00:00</cfStartDate>
<cfFamilyNames>Croitor</cfFamilyNames>
<cfFirstNames>Ludmila</cfFirstNames>
</cfPersName_Pers>
</cfPers>
<cfPers>
<cfPersId>ibn-Pers-1052</cfPersId>
<cfPersName_Pers>
<cfPersNameId>ibn-PersName-1052-2</cfPersNameId>
<cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId>
<cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2007-05-01T24:00:00</cfStartDate>
<cfFamilyNames>Палади</cfFamilyNames>
<cfFirstNames>Флорентин</cfFirstNames>
</cfPersName_Pers>
</cfPers>
</CERIF>