Evaluarea online a cunoştinţelor: Aspecte psiho-pedagogice, metodologice şi practice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
2093 114
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-15 21:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004+53+37.02 (1)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4182)
Fizică (1735)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
SM ISO690:2012
PALADI, Aliona, CROITOR, Ludmila, PALADI, Florentin. Evaluarea online a cunoştinţelor: Aspecte psiho-pedagogice, metodologice şi practice . In: Fizica şi Tehnologiile Moderne, 2007, nr. 3-4(19-20), pp. 6-15. ISSN 1810-6498.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Fizica şi Tehnologiile Moderne
Numărul 3-4(19-20) / 2007 / ISSN 1810-6498 /ISSNe 2537-6349

Evaluarea online a cunoştinţelor: Aspecte psiho-pedagogice, metodologice şi practice
CZU: 004+53+37.02

Pag. 6-15

Paladi Aliona1, Croitor Ludmila2, Paladi Florentin21
 
1 Universitatea de Stat din Moldova,
2 Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2013


Rezumat

Lucrarea oferă o analiză a modalităţilor practice de utilizare a instrumentelor informatice pentru elaborarea sistemelor de testare a cunoştinţelor într-o manieră modernă şi eficientă. Tematica acestei lucrări este desfăşurată ca fiind parte a următoarelor trei categorii esenţiale: psiho-pedagogică, metodologică şi de implementare sau practică. Totodată, este prezentată o aplicaţie proprie elaborată pentru evaluarea online a cunoştinţelor la fizică. Avantajele principale constau în administrarea sa centralizată prin reţeaua globală Internet şi în universalitatea acestui sistem informatic sau produs soft care poate fi uşor modificat intra- şi interdisciplinar. The article presents an analysis of practical possibilities to use computer-based tools in order to elaborate knowledge testing systems in a modern and efficient way. The topic of this paper is developed as a part of the following three main categories: psychological- educational, methodological and practical. At the same time, a personal application for the online knowledge assessment in the field of physics is presented. The principal advantages consist of its centralized web-based management and in the universality of this software which can be easily modified intra- and interdisciplinary.

Cuvinte-cheie
evaluare, sistem informatic, tehnologii web

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Paladi, A.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
<creator>
<creatorName>Croitor, L.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Liberă Internaţională din Moldova, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
<creator>
<creatorName>Paladi, F.G.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Liberă Internaţională din Moldova, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Evaluarea online a cunoştinţelor:
 Aspecte psiho-pedagogice, metodologice şi practice
</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2007</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-6498</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>evaluare</subject>
<subject>sistem informatic</subject>
<subject>tehnologii web</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>004+53+37.02</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2007-05-01</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>Lucrarea oferă o analiză a modalităţilor practice de utilizare a instrumentelor
informatice pentru elaborarea sistemelor de testare a cunoştinţelor într-o manieră modernă
şi eficientă. Tematica acestei lucrări este desfăşurată ca fiind parte a următoarelor trei
categorii esenţiale: psiho-pedagogică, metodologică şi de implementare sau practică.
Totodată, este prezentată o aplicaţie proprie elaborată pentru evaluarea online a
cunoştinţelor la fizică. Avantajele principale constau în administrarea sa centralizată prin
reţeaua globală Internet şi în universalitatea acestui sistem informatic sau produs soft care
poate fi uşor modificat intra- şi interdisciplinar.
The article presents an analysis of practical possibilities to use computer-based tools in
order to elaborate knowledge testing systems in a modern and efficient way. The topic of this
paper is developed as a part of the following three main categories: psychological-
educational, methodological and practical. At the same time, a personal application for the
online knowledge assessment in the field of physics is presented. The principal advantages
consist of its centralized web-based management and in the universality of this software
which can be easily modified intra- and interdisciplinary.
</description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>