Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
2093 114 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 21:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004+53+37.02 (1) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4182) |
Fizică (1735) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
SM ISO690:2012 PALADI, Aliona, CROITOR, Ludmila, PALADI, Florentin. Evaluarea online a cunoştinţelor:
Aspecte psiho-pedagogice, metodologice şi practice
. In: Fizica şi Tehnologiile Moderne, 2007, nr. 3-4(19-20), pp. 6-15. ISSN 1810-6498. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Fizica şi Tehnologiile Moderne | ||||||
Numărul 3-4(19-20) / 2007 / ISSN 1810-6498 /ISSNe 2537-6349 | ||||||
|
||||||
CZU: 004+53+37.02 | ||||||
Pag. 6-15 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea oferă o analiză a modalităţilor practice de utilizare a instrumentelor
informatice pentru elaborarea sistemelor de testare a cunoştinţelor într-o manieră modernă
şi eficientă. Tematica acestei lucrări este desfăşurată ca fiind parte a următoarelor trei
categorii esenţiale: psiho-pedagogică, metodologică şi de implementare sau practică.
Totodată, este prezentată o aplicaţie proprie elaborată pentru evaluarea online a
cunoştinţelor la fizică. Avantajele principale constau în administrarea sa centralizată prin
reţeaua globală Internet şi în universalitatea acestui sistem informatic sau produs soft care
poate fi uşor modificat intra- şi interdisciplinar.
The article presents an analysis of practical possibilities to use computer-based tools in
order to elaborate knowledge testing systems in a modern and efficient way. The topic of this
paper is developed as a part of the following three main categories: psychological-
educational, methodological and practical. At the same time, a personal application for the
online knowledge assessment in the field of physics is presented. The principal advantages
consist of its centralized web-based management and in the universality of this software
which can be easily modified intra- and interdisciplinary.
|
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, sistem informatic, tehnologii web |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Paladi, A.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Croitor, L.</creatorName> <affiliation>Universitatea Liberă Internaţională din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Paladi, F.G.</creatorName> <affiliation>Universitatea Liberă Internaţională din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Evaluarea online a cunoştinţelor: Aspecte psiho-pedagogice, metodologice şi practice </title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2007</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-6498</relatedIdentifier> <subjects> <subject>evaluare</subject> <subject>sistem informatic</subject> <subject>tehnologii web</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>004+53+37.02</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2007-05-01</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>Lucrarea oferă o analiză a modalităţilor practice de utilizare a instrumentelor informatice pentru elaborarea sistemelor de testare a cunoştinţelor într-o manieră modernă şi eficientă. Tematica acestei lucrări este desfăşurată ca fiind parte a următoarelor trei categorii esenţiale: psiho-pedagogică, metodologică şi de implementare sau practică. Totodată, este prezentată o aplicaţie proprie elaborată pentru evaluarea online a cunoştinţelor la fizică. Avantajele principale constau în administrarea sa centralizată prin reţeaua globală Internet şi în universalitatea acestui sistem informatic sau produs soft care poate fi uşor modificat intra- şi interdisciplinar. The article presents an analysis of practical possibilities to use computer-based tools in order to elaborate knowledge testing systems in a modern and efficient way. The topic of this paper is developed as a part of the following three main categories: psychological- educational, methodological and practical. At the same time, a personal application for the online knowledge assessment in the field of physics is presented. The principal advantages consist of its centralized web-based management and in the universality of this software which can be easily modified intra- and interdisciplinary. </description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>