Articolul precedent |
Articolul urmator |
524 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-20 19:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036:373.24 (2) |
Educație (14334) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 STAMATI, Maria. Impactul activităților de modelare în evoluția personalității copilului. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 255-259. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.036:373.24 | ||||||
Pag. 255-259 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conține un îndemn către viitoarele cadrele didactice din învățământul preșcolar de a realiza educația copilului prin arte plastice. Autorul dezvăluie valoarea artei în favoare sensibilității artistice a copiilor pentru frumos ca punct de plecare în dezvoltarea simțului, gustului, interesului estetic, prin perceperea formelor, mărimilor, ritmului, dinamicii, însușirea limbajului plastic pentru a fi capabil să comenteze sculptura contemplată, să determine forma, proprietățile, expresii ce țin de structură și aspectul obiectului. |
||||||
Cuvinte-cheie activitate, modelare, creativitate, vârstă timpurie, activity, modeling, creativity, early age |
||||||
|