Impactul activităților de modelare în evoluția personalității copilului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
524 23
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-20 19:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.036:373.24 (2)
Educație (14334)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
STAMATI, Maria. Impactul activităților de modelare în evoluția personalității copilului. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 255-259. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Impactul activităților de modelare în evoluția personalității copilului

CZU: 37.036:373.24

Pag. 255-259

Stamati Maria
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 21 noiembrie 2020


Rezumat

Articolul conține un îndemn către viitoarele cadrele didactice din învățământul preșcolar de a realiza educația copilului prin arte plastice. Autorul dezvăluie valoarea artei în favoare sensibilității artistice a copiilor pentru frumos ca punct de plecare în dezvoltarea simțului, gustului, interesului estetic, prin perceperea formelor, mărimilor, ritmului, dinamicii, însușirea limbajului plastic pentru a fi capabil să comenteze sculptura contemplată, să determine forma, proprietățile, expresii ce țin de structură și aspectul obiectului.

The article contains an exhortation to future teachers in preschool education to achieve the child's education through visual arts. The author reveals the value of art in favor of children's artistic sensitivity for beauty as a starting point in the development of sense, taste, aesthetic interest, by perceiving shapes, sizes, rhythm, dynamics, mastering plastic language to be able to comment on the contemplated sculpture, determine the shape , properties, expressions related to the structure and appearance of the object.

Cuvinte-cheie
activitate, modelare, creativitate, vârstă timpurie,

activity, modeling, creativity, early age