Practical guidelines to the lesson plan based on TBL. Topic: My Family
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1709 20
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-28 15:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:81'243 (28)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Lingvistică. Limbi (5052)
SM ISO690:2012
CHIRA, Eugenia, BURDUJAN, Radu. Practical guidelines to the lesson plan based on TBL. Topic: My Family. In: Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor, 13-14 mai 2020, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, Ediția 69, pp. 59-62. ISBN 978-9975-76-309-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor
Ediția 69, 2020
Conferința "Conferinţa ştiinţifică a studenţilor"
Chişinău, Moldova, 13-14 mai 2020

Practical guidelines to the lesson plan based on TBL. Topic: My Family

CZU: 37.016:81'243

Pag. 59-62

Chira Eugenia, Burdujan Radu
 
Tiraspol State University
 
 
Disponibil în IBN: 13 noiembrie 2020


Rezumat

Each period in the history of foreign language teaching had certain trends that influenced both teaching and learning. Although it appeared more than thirty years ago, one of the latest revaluated trends in approaches implemented into foreign language education nowadays is task-based language learning (TBL). Task-based language learning is a variant form of communicative approach that focuses on the authentic language use while performing specific real-life tasks. One of the important topics included as a content unit in the national foreign language curriculum for secondary school from 5th to 9th grade is “My family”, that is why it was necessary to elaborate a sample lesson on it.

Fiecare perioadă din istoria predării limbilor străine a avut anumite tendințe care au influențat atât predarea, cât și învățarea. Deși a apărut în urmă cu mai bine de treizeci de ani, una dintre cele mai recente tendințe reevaluate în abordările implementate în educația limbilor străine în zilele noastre este învățarea bazată pe sarcini (TBL). Învățarea limbilor bazată pe sarcini este o variantă de abordare comunicativă care se concentrează pe utilizarea autentică a limbii în timp ce se îndeplinesc sarcini specifice din viața reală. Unul dintre subiectele importante incluse ca unitate de conținut în programa națională de limbi străine pentru școala gimnazială între clasa a V-a și a IX-a este „Familia mea”, de aceea a fost necesară elaborarea unei lecții de probă.

Cuvinte-cheie
task-based learning, real-life task, student-cantered approach, communicative approach,

invăţare bazată pe sarcini, sarcină din viața reală, abordare centrată pe elev, abordare comunicativă