Realizarea interdisciplinarităţii în cadrul orelor de geografie, biologie, chimie şi fizică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
681 49
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 20:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.39 (15)
Educație (14334)
SM ISO690:2012
PRUNICI, Maria, PRUNICI, Elena. Realizarea interdisciplinarităţii în cadrul orelor de geografie, biologie, chimie şi fizică. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2019, nr. 1(9), pp. 91-97. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 1(9) / 2019 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Realizarea interdisciplinarităţii în cadrul orelor de geografie, biologie, chimie şi fizică

Realization of interdisciplinarity in lessons of geography, biology, chemistry and physics

CZU: 371.39

Pag. 91-97

Prunici Maria1, Prunici Elena2
 
1 Liceul Internat Republican cu Profil Sportiv,
2 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 27 aprilie 2020


Rezumat

Relațiile interdisciplinare din palierul unor discipline școlare precum: Geografie, Biologie, Chimie, Fizică - rezultă din conexiunea universală și legalitatea generală, care evidențiază fenomenele realității obiective, se află într-o interacțiune continuă și se condiționează reciproc. În acest context, valorificarea personalității studentului, în dinamica societății contemporane, acordă prioritate educației prin formarea competențelor. Prin urmare, abordarea integrată a conținutului studiului, creează un mediu favorabil și necesar formării competenței cunoștințelor științifice într-un context interdisciplinar, care devine o prioritate educațională a mileniului al treilea.

Interdisciplinary relationships within the pale of such school subjects as: Geography, Biology, Chemistry, Physics – results from universal connection and general lawfulness, which highlights the phenomena of the objective reality, are in an continuous interaction and condition each other. In this context, capitalizing on the student's personality, in the dynamics of contemporary society, gives priority to education through competence training. Therefore, the integrated approach of study content, creates a favorable and necessary environment for the formation of scientific knowledge competence in an interdisciplinary context which becomes an educational priority of the third millennium.

Cuvinte-cheie
conexiune, interdisciplinaritate, Monodisciplinaritatea, pluridisciplinaritatea, pluridisciplinaritatea,

Connection, interdisciplinarity, mono-disciplinarity, pluridisciplinarity, pluridisciplinarity