Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
681 49 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 20:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.39 (15) |
Educație (14334) |
SM ISO690:2012 PRUNICI, Maria, PRUNICI, Elena. Realizarea interdisciplinarităţii în cadrul orelor de geografie, biologie, chimie şi fizică. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2019, nr. 1(9), pp. 91-97. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 1(9) / 2019 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.39 | ||||||
Pag. 91-97 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Relațiile interdisciplinare din palierul unor discipline școlare precum: Geografie, Biologie, Chimie, Fizică - rezultă din conexiunea universală și legalitatea generală, care evidențiază fenomenele realității obiective, se află într-o interacțiune continuă și se condiționează reciproc. În acest context, valorificarea personalității studentului, în dinamica societății contemporane, acordă prioritate educației prin formarea competențelor. Prin urmare, abordarea integrată a conținutului studiului, creează un mediu favorabil și necesar formării competenței cunoștințelor științifice într-un context interdisciplinar, care devine o prioritate educațională a mileniului al treilea. |
||||||
Cuvinte-cheie conexiune, interdisciplinaritate, Monodisciplinaritatea, pluridisciplinaritatea, pluridisciplinaritatea, Connection, interdisciplinarity, mono-disciplinarity, pluridisciplinarity, pluridisciplinarity |
||||||
|