Web 2.0 tools in teaching speaking
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
653 9
Ultima descărcare din IBN:
2022-07-07 22:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004:378.1=811.111 (1)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4101)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2533)
SM ISO690:2012
PUŞNEI, Irina. Web 2.0 tools in teaching speaking. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2019, nr. 1(9), pp. 83-90. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 1(9) / 2019 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Web 2.0 tools in teaching speaking

Instrumente Web 2.0 în predarea vorbirii

CZU: 004:378.1=811.111

Pag. 83-90

Puşnei Irina
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
Disponibil în IBN: 27 aprilie 2020


Rezumat

The education of the XXIst century poses new challenges, raises standards and removes cross-cultural boundaries. Globalization and the increasing accessibilty to information technology and internet set new demands on the teaching and learning processes. The XXIst century teachers are expected to keep pace with the preconditions of time and students are engaged in tasks which require educational equipment and digital skills. These prerequisitions resulted into a tendency known as Computer Assisted Language Learning (CALL)1. As far as the computer assisted foreign language instruction is concerned, it is worthwhile to note that digital tools can be of great help in language skill development. Considering all the CALL authored tools is not the aim of this paper, it will focus mainly on those applicable to the speaking skill development since it is crucial in communication.

Educația secolului XXI creează noi provocări, ridică standarde și reduce frontiere interculturale. Globalizarea și accesul la tehnologiile informaționale și la internet generează noi cerințe privind procesele de predare și învățare. Cadrele didactice din secolul al XXI-lea trebuie să țină pasul cu condițiile prealabile ale timpului, iar elevii sunt implicați în activități și însărcinări care solicită tehnologii educaționale și abilități digitale. Aceste cerințe preliminare au rezultat în concepția de învățare a limbilor străine asistate de calculator (CALL). În ceea ce privește studierea limbilor asistată de calculator, este de remarcat faptul că instrumentele digitale pot fi de mare ajutor în dezvoltarea abilităților lingvistice. Necătând la diversitatea instrumentelor Web 2.0 în predarea- învățarea- evaluarea a limbilor străine, în articolul de față for fi examinate doar acelea aplicabile dezvoltării abilităților de vorbire care sunt esențiale în dezvoltarea abilităților de comunicare.

Cuvinte-cheie
CALL, Web 2.0 tools, speaking, fluency, task-based learning, etc,

CALL, instrumente Web 2.0, abilități de vorbire, fluenţă