IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-7(7) pentru cuvîntul-cheie "imagine de ţară"
Comunicarea strategică și noua diplomație publică: consubstanțialitate și percepție în spațiul public național
Peru-Balan Aurelia1, Călugăru Corina2
Administrarea Publică
Nr. 2(110) / 2021 / ISSN 1813-8489
Disponibil online 5 July, 2021. Descarcări-99. Vizualizări-878
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Branding şi rebranding de ţară
Grigoraş Maria
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.1. 2016. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-834-5.
Disponibil online 24 April, 2018. Descarcări-36. Vizualizări-793
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Percepțiile „generzeților” asupra imaginii Republicii Moldova
Grigoraş Maria
Economica
Nr. 2(124) / 2023 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 6 November, 2023. Descarcări-1. Vizualizări-130
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Imaginea de țară din perspectivă interdisciplinară
Moraru Victor1, Teodor Sergiu2
Moldoscopie
Nr. 2(99) / 2023 / ISSN 1812-2566 /ISSNe 2587-4063
Disponibil online 15 February, 2024. Descarcări-7. Vizualizări-123
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Problematica imaginii de țară în abordare politologică
Moraru Victor1, Teodor Sergiu2
Moldoscopie
Nr. 1(98) / 2023 / ISSN 1812-2566 /ISSNe 2587-4063
Disponibil online 26 September, 2023. Descarcări-20. Vizualizări-261
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Studiul comparativ al politicilor de promovare a brandurilor de țară ale Europei centrale și de est
Furdui Veronica
Competitiveness and sustainable development
Editia 4. 2022. Chișinău. ISBN (pdf) 978-9975-45-872-6 (PDF).
Disponibil online 3 January, 2023. Descarcări-9. Vizualizări-261
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Percepţiile noii generaţii asupra identităţii şi imaginii Republicii Moldova
Grigoraş Maria
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Nr. 7(97) / 2016 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033
Disponibil online 9 May, 2017. Descarcări-16. Vizualizări-686
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-7 of 7