IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-6(6) pentru cuvîntul-cheie "product policy"
Estimarea pieței de desfacere a vinului the estimation of wine market
Mogîldea Sergiu
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.1. 2020. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-091-1.
Disponibil online 4 August, 2020. Descarcări-22. Vizualizări-621
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The components of the product policy of the winery in the context of export–oriented economy
Ghenova Svetlana
Comrat State University
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Științe economice”
Nr. 1(15) / 2016 / ISSN 1875-2723
Disponibil online 18 November, 2016. Descarcări-6. Vizualizări-947
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Formation and development of product competitive policy at enterprises based on marketing research
Petrovici Sergiu, Muştuc Svetlana
Trade Co-operative University of Moldova
Journal of Research on Trade, Management and Economic Development
Nr. 2 / 2015 / ISSN 2345-1424 /ISSNe 2345-1483
Disponibil online 16 December, 2015. Descarcări-3. Vizualizări-1091
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Politici și strategii moderne de marketing bancar
Suleac Iurie
Interuniversitaria
Ediția 17, Vol.2. 2021. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-264-1.
Disponibil online 3 February, 2022. Descarcări-66. Vizualizări-513
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Abordarea politicii de produs în cadrul instituțiilor de învățământ profesional
Slutu Rodica
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 11, Vol. I. 2022. Bălți. ISBN 978-9975-50-297-9.
Disponibil online 16 January, 2023. Descarcări-3. Vizualizări-276
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul marketingului în cadrul universităților din Republica Moldova
Slutu Rodica
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor
Volumul I. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-50-255-9.
Disponibil online 22 January, 2021. Descarcări-4. Vizualizări-381
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-6 of 6