IBN
  



  














    
  


  
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "cumpărare"
Aspecte conceptuale privind importanța și utilitatea actului de cumpărare a mărfurilor în logistica aprovizionărilor
Bulat Veronica
Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii
Vol.5. 2020. Chişinău. .
Disponibil online 30 December, 2020. Descarcări-68. Vizualizări-585
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Studying the consumer’s behavior in the buying decision process
Guzun Stela
Free International University of Moldova
EcoSoEn
Nr. 1-2 / 2021 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X
Disponibil online 9 September, 2021. Descarcări-35. Vizualizări-455
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Team management and its role in increasing the performance of the organization in the Republic of Moldova
Guzun Stela, Robu Elena
Free International University of Moldova
EcoSoEn
Nr. 1-2 / 2021 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X
Disponibil online 9 September, 2021. Descarcări-21. Vizualizări-495
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Drepturile și obligațiile vînzătorului ca subiect al contractului de vînzare-cumpărare a terenurilor
Cernei Olga
Legea şi Viaţa
Nr. 7(283) / 2015 / ISSN 2587-4365 /ISSNe 2587-4373
Disponibil online 24 August, 2015. Descarcări-11. Vizualizări-807
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Analiza evoluției pieței funciare agricole prin prisma tranzacțiilor de vânzare-cumpărare
Zaharco Silvia1, Zubco Efim2
Ştiinţa Agricolă
Nr. 1 / 2023 / ISSN 1857-0003 /ISSNe 2587-3202
Disponibil online 6 September, 2023. Descarcări-2. Vizualizări-163
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5