Afiliat la Academia de Studii Economice din Moldova
Методика оценки конкурентных позиций продукта в восприятии потребителей |
Aricova Liubov |
Economica |
Nr. 3(117) / 2021 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 13 October, 2021 |
Consumer preferences as a basis for positioning wine-making products in the regional market of the ATU Gagauzia |
Aricova Liubov |
Development through research and innovation - 2021 |
Ediția 2. 2021. Chișinău, Republica Moldova. Complexul Editorial, INCE. 10-15. |
Disponibil online 14 December, 2021 |
Strategii de marketing specifice poziţionării produselor pe piaţă |
Aricova Liubov |
Economica |
Nr. 2(108) / 2019 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 13 August, 2019 |
The Process of Developing the Concept of Positioning |
Aricova Liubov |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători |
Ediția.15, Vol.1. 2017. Chișinău, Republica Moldova. Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM. 154-157. |
Disponibil online 17 January, 2018 |
1-5 of 5