Aspecte teoretice ale poziționării mărfurilor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
246 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-11 22:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:659.1 (15)
Probleme generale ale comerțului. Piața (816)
Publicitate. Reclamă (175)
SM ISO690:2012
ARICOVA, Liubov. Aspecte teoretice ale poziționării mărfurilor. In: Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”, 2021, nr. 4(63), pp. 133-138. ISSN 1857-0461. DOI: https://doi.org/10.52673/18570461.21.4-63.16
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”
Numărul 4(63) / 2021 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687

Aspecte teoretice ale poziționării mărfurilor

Theoretical aspects of product positioning

DOI:https://doi.org/10.52673/18570461.21.4-63.16
CZU: 339.138:659.1

Pag. 133-138

Aricova Liubov
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 martie 2022


Rezumat

The article has examined the topical issue actual for contemporary business practice related to product positioning. Despite the interest in positioning, contemporary science has not decided upon relating it to the concept, strategy and complex of practical actions. The question of applying classical solutions in new business conditions for consumers has also remained open. Regarding marketing in the direction of positioning, there is still a significant lack of experience, research, practical recommendations for creating and supporting the product positioning methods in the field of marketing activities of the enterprise. At the same time, the current stage of development of the service sector, the needs of the population, the innovative development of the economy and competition put forward the tasks of improving the management of product positioning.

În articol este cercetat un subiect relevant pentru practicile moderne de afaceri, legat de poziționarea produselor. În pofida interesului față de poziționare, știința nu a rezolvat deocamdată problema cu privire la atribuirea poziționării către un concept, o strategie sau un set de acțiuni practice. Aplicarea soluțiilor clasice pentru consumatori în noile condiții de conducere a afacerilor rămâne, de asemenea, o întrebare deschisă. În ceea ce privește marketingul în domeniul poziționării, persisită o lipsă semnificativă de experiență, de cercetare, de recomandări practice privind crearea și susținerea metodelor de poziționare a produselor în domeniul activităților de marketing al întreprinderii. În același timp, etapa actuală de dezvoltare a sectorului de servicii, nevoile populației, dezvoltarea inovativă a economiei și concurența înaintează sarcini de îmbunătățire a managementului poziționării produselor.

Cuvinte-cheie
positioning, concept, product, brand, marketing activity, strategy,

poziționare, produs, marcă, concept, strategie, activitate de marketing