Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-6(6) pentru cuvîntul-cheie "product policy"
Estimarea pieței de desfacere a vinului the estimation of wine market |
Mogîldea Sergiu |
Ştiinţă, educaţie, cultură |
Vol.1. 2020. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-091-1. |
Disponibil online 4 August, 2020. Descarcări-22. Vizualizări-621 |
The components of the product policy of the winery in the context of export–oriented economy |
Ghenova Svetlana |
Comrat State University |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Științe economice” |
Nr. 1(15) / 2016 / ISSN 1875-2723 |
Disponibil online 18 November, 2016. Descarcări-6. Vizualizări-947 |
Formation and development of product competitive policy at enterprises based on marketing research |
Petrovici Sergiu, Muştuc Svetlana |
Trade Co-operative University of Moldova |
Journal of Research on Trade, Management and Economic Development |
Nr. 2 / 2015 / ISSN 2345-1424 /ISSNe 2345-1483 |
Disponibil online 16 December, 2015. Descarcări-3. Vizualizări-1094 |
Politici și strategii moderne de marketing bancar |
Suleac Iurie |
Interuniversitaria |
Ediția 17, Vol.2. 2021. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-264-1. |
Disponibil online 3 February, 2022. Descarcări-66. Vizualizări-514 |
Abordarea politicii de produs în cadrul instituțiilor de învățământ profesional |
Slutu Rodica |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică |
Ediția 11, Vol. I. 2022. Bălți. ISBN 978-9975-50-297-9. |
Disponibil online 16 January, 2023. Descarcări-3. Vizualizări-276 |
Rolul marketingului în cadrul universităților din Republica Moldova |
Slutu Rodica |
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor |
Volumul I. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-50-255-9. |
Disponibil online 22 January, 2021. Descarcări-4. Vizualizări-382 |
1-6 of 6