IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "teoremă"
Conversația – metodă efectivă și eficientă de instruire a matematicii
Lupu Ilie
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 4(26) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
Disponibil online 26 January, 2022. Descarcări-5. Vizualizări-357
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Despre soluțiile unei ecuații diofant
Ţarălungă Boris, Bordan Valentina
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1. 2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975- 76-360-8.
Disponibil online 30 November, 2021. Descarcări-10. Vizualizări-326
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lucrări grafice de laborator la tema „Drepte paralele”
Macriţchi Natalia, Cojocaru Ion
Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice
Vol.2. 2009. Cahul. ISBN 978-9975-914-21-5.
Disponibil online 30 March, 2022. Descarcări-0. Vizualizări-280
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dezvoltarea gândirii critice a elevilor prin utilizarea contraexemplelor în procesul de studiere a matematicii
Sali Larisa, Anton Felicia
Conference on Applied and Industrial Mathematics
Ediţia a 29. 2022. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-401-8.
Disponibil online 21 September, 2022. Descarcări-14. Vizualizări-362
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Contribuţiile lui Aristotel la dezvoltarea ştiinţelor în Grecia Antică
Popa Mihail
Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică
Nr. 1(12) / 2015 / ISSN 1857-3843
Disponibil online 24 April, 2019. Descarcări-8. Vizualizări-588
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5