Abordarea STEAM - paradigmă a modei educației sau imperativ al timpului?
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
1184 90
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 16:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:004 (110)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4184)
SM ISO690:2012
BRAICOV, Andrei, VEVERIȚĂ, Tatiana. Abordarea STEAM - paradigmă a modei educației sau imperativ al timpului? In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor exacte, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 167-170. ISBN 978-9975-76-305-9..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 1, 2020
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020

Abordarea STEAM - paradigmă a modei educației sau imperativ al timpului?

CZU: 37.016:004

Pag. 167-170

Braicov Andrei, Veveriță Tatiana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 27 februarie 2020


Rezumat

În articol sunt prezentate argumente privind necesitatea și avantajele implementării educației STEAM în învățământul universitar. S-a constatat că STEAM-ul îmbunătățește substanțial abilitățile inovatoare și creative ale studenților

The article presents arguments regarding the necessity and the advantages of the STEAM paradigm implementation in the university education. Has been found that STEAM improve students' innovative and creative abilities substantially

Cuvinte-cheie
STEAM, STEM, artă, ştiinţă, tehnologie, inginerie, matematică, educaţie,

STEAM, stem, art, science, technology, engineering, mathematics, education