Articolul precedent |
Articolul urmator |
1184 90 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 16:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:004 (110) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4184) |
SM ISO690:2012 BRAICOV, Andrei, VEVERIȚĂ, Tatiana. Abordarea STEAM - paradigmă a modei educației sau imperativ al timpului? In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor exacte, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 167-170. ISBN 978-9975-76-305-9.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 1, 2020 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:004 | ||||||
Pag. 167-170 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt prezentate argumente privind necesitatea și avantajele implementării educației STEAM în învățământul universitar. S-a constatat că STEAM-ul îmbunătățește substanțial abilitățile inovatoare și creative ale studenților |
||||||
Cuvinte-cheie STEAM, STEM, artă, ştiinţă, tehnologie, inginerie, matematică, educaţie, STEAM, stem, art, science, technology, engineering, mathematics, education |
||||||
|