Metodologia organizării lecției de cor, ca formă de „educație prin intonație” în școala profesională
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
617 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-03-12 17:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.0:78 (1)
Education (14334)
Music (1809)
SM ISO690:2012
VASILACHI, Eugenia. Metodologia organizării lecției de cor, ca formă de „educație prin intonație” în școala profesională. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 3(63), pp. 96-100. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3519783
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(63) / 2019 / ISSN 1811-5470

Metodologia organizării lecției de cor, ca formă de „educație prin intonație” în școala profesională

The methodology of the organisation of chor lessons as a form of ,,education through intonation” within music scool

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3519783
CZU: 37.0:78

Pag. 96-100

Vasilachi Eugenia
 
Colegiul de Muzică şi Pedagogie din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 19 noiembrie 2019


Rezumat

The process of musical education is realised estetical- scienti ically. In music school for training the musical culture is used the educational methodology through intonation . One of the e icient method is the choir lesson, during it, children are invited and helped to create, to paraphrase, to contemplate music, that lead to the inceasing of a beautiful and harmonious,, soul” through the formation of musical culture as a component of their spiritual culture.

Procesul educației/instruirii muzicale se realizează științi ico-estetic, utilizându-se metodologia educației prin intonație în formarea culturii muzicale a elevilor din școala de pro il. Una dintre metodele e iciente o reprezintă lecția de cor, ce constă în capacitatea elevilor de a crea, a interpreta, a re lecta muzica, favorizându-li-se creșterea „su letului” frumos, armonios prin formarea culturii muzicale ca parte componentă a culturii lor spirituale.

Cuvinte-cheie
musical education, methodology, choir lesson, the fuctions of choir lessons, educaton through intonation,

educaţie muzicală, metodologie, lecție de cor, funcții ale lecției de cor, educație prin intonație