Metodologia organizării lecției de cor, ca formă de „educație prin intonație” în școala profesională
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
629 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-03-12 17:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.0:78 (1)
Education (14552)
Music (1812)
SM ISO690:2012
VASILACHI, Eugenia. Metodologia organizării lecției de cor, ca formă de „educație prin intonație” în școala profesională. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 3(63), pp. 96-100. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3519783
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(63) / 2019 / ISSN 1811-5470

Metodologia organizării lecției de cor, ca formă de „educație prin intonație” în școala profesională

The methodology of the organisation of chor lessons as a form of ,,education through intonation” within music scool

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3519783
CZU: 37.0:78

Pag. 96-100

Vasilachi Eugenia
 
Colegiul de Muzică şi Pedagogie din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 19 noiembrie 2019


Rezumat

The process of musical education is realised estetical- scienti ically. In music school for training the musical culture is used the educational methodology through intonation . One of the e icient method is the choir lesson, during it, children are invited and helped to create, to paraphrase, to contemplate music, that lead to the inceasing of a beautiful and harmonious,, soul” through the formation of musical culture as a component of their spiritual culture.

Procesul educației/instruirii muzicale se realizează științi ico-estetic, utilizându-se metodologia educației prin intonație în formarea culturii muzicale a elevilor din școala de pro il. Una dintre metodele e iciente o reprezintă lecția de cor, ce constă în capacitatea elevilor de a crea, a interpreta, a re lecta muzica, favorizându-li-se creșterea „su letului” frumos, armonios prin formarea culturii muzicale ca parte componentă a culturii lor spirituale.

Cuvinte-cheie
musical education, methodology, choir lesson, the fuctions of choir lessons, educaton through intonation,

educaţie muzicală, metodologie, lecție de cor, funcții ale lecției de cor, educație prin intonație

Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Metodologia organizării lecției de cor, ca formă de &bdquo;educație prin intonație&rdquo; &icirc;n școala profesională">
<meta name="citation_author" content="Vasilachi Eugenia">
<meta name="citation_publication_date" content="2019/11/16">
<meta name="citation_journal_title" content="Univers Pedagogic">
<meta name="citation_volume" content="63">
<meta name="citation_issue" content="3">
<meta name="citation_firstpage" content="96">
<meta name="citation_lastpage" content="100">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/96-100_12.pdf">