Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
709 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 13:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7:37.015.3 (1) |
Psychology (3398) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
SM ISO690:2012 NOUR, Alexandra. Repere psihopedagogice de formare a atitudinilor de învățare la elevi. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 331-334. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.7:37.015.3 | ||||||
Pag. 331-334 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordat conceptul privind formarea atitudinilor de învățare ca o construcţie complexă de reacţii cogni-tive, afective, comportamentale ale elevului, axate pe comprehensiune, pe experienţa de viaţă, pe interes şi motivaţie, pe convingeri, toate acestea orientând subiectul spre un anumit comportament vizavi de obiectul cercetat. |
||||||
Cuvinte-cheie atitudini, atitudini de învățare, învăţare, reacții cognitive, afective și comportamentale, dimensiuni ale învățării. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Nour, A.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Repere psihopedagogice de formare a atitudinilor de învățare la elevi</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2018</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2103</relatedIdentifier> <subjects> <subject>atitudini</subject> <subject>atitudini de învățare</subject> <subject>reacții cognitive</subject> <subject>afective și comportamentale</subject> <subject>învăţare</subject> <subject>dimensiuni ale învățării.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>159.922.7:37.015.3</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2018-11-01</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În articol este abordat conceptul privind formarea atitudinilor de învățare ca o construcţie complexă de reacţii cogni-tive, afective, comportamentale ale elevului, axate pe comprehensiune, pe experienţa de viaţă, pe interes şi motivaţie, pe convingeri, toate acestea orientând subiectul spre un anumit comportament vizavi de obiectul cercetat.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article involves a problem of forming attitudes of learning as a complex construction of cognitive, affective, behavioral reactions of the pupil, based on comprehension, on life experience, on interest and motivation, on beliefs, all by directing the subject towards a certain behavior towards the investigated object.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>