Proiectarea didactică – o condiție esențială în eficientizarea procesului educațional în instituția extrașcolară
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
675 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-09 15:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:371.314.6 (1)
General questions of didactics and method (1212)
SM ISO690:2012
FLOREA, Viorica. Proiectarea didactică – o condiție esențială în eficientizarea procesului educațional în instituția extrașcolară. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 335-340. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Proiectarea didactică – o condiție esențială în eficientizarea procesului educațional în instituția extrașcolară

Didadctic design - an essential condition in the optimization of the  educational process in the extracurricular institutions     

CZU: 37.02:371.314.6

Pag. 335-340

Florea Viorica
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2018


Rezumat

În acest articol ne-am propus să prezentăm unele condiţii, elemente structurale şi operaţii didactice, care stau la baza proiectării pedagogice. Evidențierea operațiilor și acțiunilor pe care trebuie să le ia în considerare cadrul didactic în proiectarea pedagogică va constitui o condiție esențială în eficientizarea procesului educațional în instituția de învățământ extrașcolar.

In this article, we intend to present a couple of conditions, structural elements and didactic operations that underlie a didactic design. The highlighting of the process and actions, that have to be taken into consideration by the teaching staff in a didactic design, will be an essential condition for the optimization of the educational process in the extracurricular institution.

Cuvinte-cheie
proiectare didactică, activitate, proces, condiție, elemente structurale,

operaţii didactice, rezultat.