Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
675 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-09 15:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:371.314.6 (1) |
General questions of didactics and method (1212) |
SM ISO690:2012 FLOREA, Viorica. Proiectarea didactică – o condiție esențială în eficientizarea procesului educațional în instituția extrașcolară. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 335-340. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:371.314.6 | ||||||
Pag. 335-340 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol ne-am propus să prezentăm unele condiţii, elemente structurale şi operaţii didactice, care stau la baza proiectării pedagogice. Evidențierea operațiilor și acțiunilor pe care trebuie să le ia în considerare cadrul didactic în proiectarea pedagogică va constitui o condiție esențială în eficientizarea procesului educațional în instituția de învățământ extrașcolar. |
||||||
Cuvinte-cheie proiectare didactică, activitate, proces, condiție, elemente structurale, operaţii didactice, rezultat. |
||||||
|