Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-15 16:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.9.01:316.77 (1) |
Psychology (3516) |
Sociology of culture. Cultural context of social life (812) |
![]() NASTASIU, Silvia. Abordări conceptuale ale comunicării. Definiții și identitate. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 323-330. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.9.01:316.77 | ||||||
Pag. 323-330 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
A comunica nu înseamnă doar a vorbi, a transmite nişte cunoştinţe sau simple informații, niște noţiuni ori concepte generale, a primi și a oferi răspunsuri. Prin comunicare ne clădim propriul eu/sine şi o manieră individuală de a înțelege propria existență, precum și a celor din jur. În acest context, în articol sunt abordate unele aspecte conceptuale ale comu-nicării, dar și elementele principale ale actului de comunicare, imperios necesare în procesul de formare a competenței de comunicare interpersonală medic – pacient la mediciniști. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, definiţie, receptor, emiţător, concept, model, mesaj. |
||||||
|