Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
665 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-19 00:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7:37.015.3 (1) |
Psychology (3327) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3845) |
SM ISO690:2012 NOUR, Alexandra. Repere psihopedagogice de formare a atitudinilor de învățare la elevi. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 331-334. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | |||||
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | |||||
|
|||||
CZU: 159.922.7:37.015.3 | |||||
Pag. 331-334 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În articol este abordat conceptul privind formarea atitudinilor de învățare ca o construcţie complexă de reacţii cogni-tive, afective, comportamentale ale elevului, axate pe comprehensiune, pe experienţa de viaţă, pe interes şi motivaţie, pe convingeri, toate acestea orientând subiectul spre un anumit comportament vizavi de obiectul cercetat. |
|||||
Cuvinte-cheie atitudini, atitudini de învățare, învăţare, reacții cognitive, afective și comportamentale, dimensiuni ale învățării. |
|||||
|