Repere psihopedagogice de formare a atitudinilor de învățare la elevi
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
665 21
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-19 00:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.7:37.015.3 (1)
Psychology (3327)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3845)
SM ISO690:2012
NOUR, Alexandra. Repere psihopedagogice de formare a atitudinilor de învățare la elevi. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 331-334. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Repere psihopedagogice de formare a atitudinilor de învățare la elevi

Psycho-pedagogical landmarks in the formation of pupils' attitudes towards learning

CZU: 159.922.7:37.015.3

Pag. 331-334

Nour Alexandra
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2018


Rezumat

În articol este abordat conceptul privind formarea atitudinilor de învățare ca o construcţie complexă de reacţii cogni-tive, afective, comportamentale ale elevului, axate pe comprehensiune, pe experienţa de viaţă, pe interes şi motivaţie, pe convingeri, toate acestea orientând subiectul spre un anumit comportament vizavi de obiectul cercetat.

The article involves a problem of forming attitudes of learning as a complex construction of cognitive, affective, behavioral reactions of the pupil, based on comprehension, on life experience, on interest and motivation, on beliefs, all by directing the subject towards a certain behavior towards the investigated object.

Cuvinte-cheie
atitudini, atitudini de învățare, învăţare,

reacții cognitive, afective și comportamentale, dimensiuni ale învățării.