Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
690 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 13:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7:37.015.3 (1) |
Psychology (3398) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
SM ISO690:2012 NOUR, Alexandra. Repere psihopedagogice de formare a atitudinilor de învățare la elevi. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 331-334. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.7:37.015.3 | ||||||
Pag. 331-334 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordat conceptul privind formarea atitudinilor de învățare ca o construcţie complexă de reacţii cogni-tive, afective, comportamentale ale elevului, axate pe comprehensiune, pe experienţa de viaţă, pe interes şi motivaţie, pe convingeri, toate acestea orientând subiectul spre un anumit comportament vizavi de obiectul cercetat. |
||||||
Cuvinte-cheie atitudini, atitudini de învățare, învăţare, reacții cognitive, afective și comportamentale, dimensiuni ale învățării. |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-68606</cfResPublId> <cfResPublDate>2018-11-01</cfResPublDate> <cfVol>119</cfVol> <cfIssue>9</cfIssue> <cfStartPage>331</cfStartPage> <cfISSN>1857-2103</cfISSN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/68606</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Repere psihopedagogice de formare a atitudinilor de învățare la elevi</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>atitudini; atitudini de învățare; reacții cognitive; afective și comportamentale; învăţare; dimensiuni ale învățării.</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>În articol este abordat conceptul privind formarea atitudinilor de învățare ca o construcţie complexă de reacţii cogni-tive, afective, comportamentale ale elevului, axate pe comprehensiune, pe experienţa de viaţă, pe interes şi motivaţie, pe convingeri, toate acestea orientând subiectul spre un anumit comportament vizavi de obiectul cercetat.</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>The article involves a problem of forming attitudes of learning as a complex construction of cognitive, affective, behavioral reactions of the pupil, based on comprehension, on life experience, on interest and motivation, on beliefs, all by directing the subject towards a certain behavior towards the investigated object.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018-11-01T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018-11-01T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-48575</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018-11-01T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-48575</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-48575-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018-11-01T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Nour</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Alexandra</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>