Arta de a comunica în management
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
14 0
SM ISO690:2012
MARIAN, Maria-Liliana. Arta de a comunica în management. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. 1, 8-10 decembrie 2011, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Editura UTM, 2011, Vol.1, pp. 443-444. ISBN 978-9975-45-208-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.1, 2011
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor"
1, Chișinău, Moldova, 8-10 decembrie 2011

Arta de a comunica în management


Pag. 443-444

Marian Maria-Liliana
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 5 iunie 2024


Rezumat

În arta competenţelor psihosociale manageriale comunicarea este esenţială pentru experienţa înţelegerii umane. În etapa actuală pe plan managerial există şcoli şi programe de antrenare a comunicării ca formă esenţială a competenţei psihosociale manageriale.

Cuvinte-cheie
comunicare, competențe psihosociale, tehnica comunicării nonviolente, comunicare interumană, emiţător, receptor, destinatar, comunicare suportivă, comunicare empatică, limbaj verbal, limbaj nonverbal, motivaţie, interlocutor, frustrare, atitudine defensivă, atitudine agresivă, etc