Articolul precedent |
Articolul urmator |
27 0 |
SM ISO690:2012 MARIAN, Maria-Liliana. Arta de a comunica în management. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. 1, 8-10 decembrie 2011, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Editura UTM, 2011, Vol.1, pp. 443-444. ISBN 978-9975-45-208-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor Vol.1, 2011 |
|||||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor" 1, Chișinău, Moldova, 8-10 decembrie 2011 | |||||||||
|
|||||||||
Pag. 443-444 | |||||||||
|
|||||||||
Descarcă PDF | |||||||||
Rezumat | |||||||||
În arta competenţelor psihosociale manageriale comunicarea este esenţială pentru experienţa înţelegerii umane. În etapa actuală pe plan managerial există şcoli şi programe de antrenare a comunicării ca formă esenţială a competenţei psihosociale manageriale. |
|||||||||
Cuvinte-cheie comunicare, competențe psihosociale, tehnica comunicării nonviolente, comunicare interumană, emiţător, receptor, destinatar, comunicare suportivă, comunicare empatică, limbaj verbal, limbaj nonverbal, motivaţie, interlocutor, frustrare, atitudine defensivă, atitudine agresivă, etc |
|||||||||
|