Modalități de dezvoltare a capacităților metacognitive a predării limbii engleze prin învățarea personalizată
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
229 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-10 17:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.111(072.8) (21)
English language (700)
SM ISO690:2012
APACHIŢA, Svetlana. Modalități de dezvoltare a capacităților metacognitive a predării limbii engleze prin învățarea personalizată. In: Quality teaching for future, Ed. IX, 24-25 martie 2023, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2023, pp. 30-37. ISBN 978-9975-3596-2-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Quality teaching for future 2023
Simpozionul "Quality teaching for future"
IX, Bălți, Moldova, 24-25 martie 2023

Modalități de dezvoltare a capacităților metacognitive a predării limbii engleze prin învățarea personalizată

CZU: 811.111(072.8)

Pag. 30-37

Apachiţa Svetlana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 noiembrie 2023


Rezumat

Teaching English through personalized learning means encouraging students to actively participate in the educational process. It refers to the student-centred instructional process, harmonized with learning needs, adjusted to the learning preferences and specific interests of students, the focus being on the formation of skills and exploring meta cognitive potential.

Predarea limbii engleze prin învăţare personalizată înseamnă încurajarea elevilor să participe activ la procesul educaţional. Se referă la procesul de instruire centrat pe student, armonizat cu nevoile de învăţare, ajustat la preferinţele de învăţare şi interesele specifice ale studenţilor, accentul fiind pus pe formarea abilităţilor şi explorarea potenţialului metacognitiv.

Cuvinte-cheie
personalized learning, competence, linguistic competence, teaching,

învăţare personalizată, competenţă, competenţă lingvistică, strategii de predare, instrumente TIC, didactica limbii, potențial metacognitiv