Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-10 17:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111(072.8) (21) |
English language (700) |
![]() APACHIŢA, Svetlana. Modalități de dezvoltare a capacităților metacognitive a predării limbii engleze prin învățarea personalizată. In: Quality teaching for future, Ed. IX, 24-25 martie 2023, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2023, pp. 30-37. ISBN 978-9975-3596-2-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Quality teaching for future 2023 | ||||||
Simpozionul "Quality teaching for future" IX, Bălți, Moldova, 24-25 martie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111(072.8) | ||||||
Pag. 30-37 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Teaching English through personalized learning means encouraging students to actively participate in the educational process. It refers to the student-centred instructional process, harmonized with learning needs, adjusted to the learning preferences and specific interests of students, the focus being on the formation of skills and exploring meta cognitive potential. |
||||||
Cuvinte-cheie personalized learning, competence, linguistic competence, teaching, învăţare personalizată, competenţă, competenţă lingvistică, strategii de predare, instrumente TIC, didactica limbii, potențial metacognitiv |
||||||
|