Valenţe psihopedagogice ale instruirii asistate de calculator
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
185 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-13 01:04
SM ISO690:2012
DANILĂ, Natalia, VATAVU, Alexandru. Valenţe psihopedagogice ale instruirii asistate de calculator. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.4, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Editura “Tehnica-UTM”, 2014, Vol.3, pp. 55-56. ISBN 978-9975-45-312-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.3, 2014
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor"
Vol.4, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013

Valenţe psihopedagogice ale instruirii asistate de calculator


Pag. 55-56

Danilă Natalia, Vatavu Alexandru
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 1 iulie 2023


Rezumat

Computerization of education is a national policy strategy and catalyst for change in education. Computer-assisted instruction (CAI) method contributes to the efficiency of training, teaching and solves many tasks does not diminish the role of the teacher, but adds new values and ways of expression.

Cuvinte-cheie
Tehnologii Informaţionale şi Comunicaţionale (TIC), societate informaţională, societatea cunoașterii, instruire asistată de calculator (IAC), e Educație (elerning), competenţe digitale