Aspecte practice ale dezvoltării personale a copiilor de vârsta preșcolară
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
353 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-29 23:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.032:373.2 (1)
Education (14582)
Kinds of school providing general education (2094)
SM ISO690:2012
CARABET, Natalia. Aspecte practice ale dezvoltării personale a copiilor de vârsta preșcolară. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 2, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 2, pp. 162-167. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p162-167
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2022
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective"
2, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022

Aspecte practice ale dezvoltării personale a copiilor de vârsta preșcolară

DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p162-167
CZU: 37.032:373.2

Pag. 162-167

Carabet Natalia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 aprilie 2023


Rezumat

Articoluil abordează problematica actualităţii, necesităţii dezvoltării personale a copiilor prin aplicarea metodelor interesante, bazate pe ludic. Atragem atenţia cadrelor didactice la necesitatea de a contribui la dezvoltarea personală a copiilor în timpul rutinelor, activităţii la panouri, prin activităţi comune sau individuale.

The article addresses the current issue, the need for children's personal development through the application of interesting, playful methods. We draw the attention of teachers to the need to contribute to the personal development of children during routines, activity at the boards, through joint or individual activities.

Cuvinte-cheie
creştere, dezvoltare, holistic, copil, proces, educator, metode, strategii, eficient,

growth, development, holistic, child, process, educator, Methods, Strategies, effective

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Carabet, N.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Aspecte practice ale dezvoltării personale a copiilor de v&acirc;rsta preșcolară</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2022</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'></relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>creştere</subject>
<subject>dezvoltare</subject>
<subject>holistic</subject>
<subject>copil</subject>
<subject>proces</subject>
<subject>educator</subject>
<subject>metode</subject>
<subject>strategii</subject>
<subject>eficient</subject>
<subject>growth</subject>
<subject>development</subject>
<subject>holistic</subject>
<subject>child</subject>
<subject>process</subject>
<subject>educator</subject>
<subject>Methods</subject>
<subject>Strategies</subject>
<subject>effective</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.032:373.2</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2022</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articoluil abordează problematica actualităţii, necesităţii dezvoltării personale a copiilor prin aplicarea metodelor interesante, bazate pe ludic. Atragem atenţia cadrelor didactice la necesitatea de a contribui la dezvoltarea personală a copiilor &icirc;n timpul rutinelor, activităţii la panouri, prin activităţi comune sau individuale.</p></description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article addresses the current issue, the need for children&#39;s personal development through the application of interesting, playful methods. We draw the attention of teachers to the need to contribute to the personal development of children during routines, activity at the boards, through joint or individual activities.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>