Dezvoltarea gândirii critice în cadrul orelor de Științe prin aplicarea infrastructurii digitale
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
412 1
Ultima descărcare din IBN:
2022-07-19 20:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:502.2+004 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934)
The environment and its protection (672)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4184)
SM ISO690:2012
CIBOTARI, Snejana. Dezvoltarea gândirii critice în cadrul orelor de Științe prin aplicarea infrastructurii digitale. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 290-296. ISBN 978-9975-76-394-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferința științifică studențească cu participare internațională
Ediția LXXI, 2022
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională"
Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022

Dezvoltarea gândirii critice în cadrul orelor de Științe prin aplicarea infrastructurii digitale

CZU: 37.016:502.2+004

Pag. 290-296

Cibotari Snejana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 12 iulie 2022


Rezumat

Folosirea TIC permite elevilor să se transforme din spectator în participant, iar apoi în creator. Ca spectator, elevul privește, ascultă și răspunde pasiv, iar relația dintre elevi și mediul de învățare se reduce pur și simplu la receptarea simplă a diverselor informații. Ca participant, elevul începe să interacționeze cu mediul său și învață o acțiune specifică împreună cu efectele produse. La nivel de creator, elevul folosește toate instrumentele TIC pentru a crea ceva nou, pentru a contribui la realizarea unui produs. Elevii au posibilitatea interacționării într-o măsură mult mai ridicată până acum, fapt ce duce la sporirea înțelegerii. Prin simpla predare, nu se asigură decât transmiterea informațiilor, dar prin oferirea posibilității de a participa la crearea informației, se asigură cu adevărat înțelegerea.

The use of ICT allows students to transform from spectator into participant, and then into creator. As a spectator, the student watches, listens and responds passively, and the relationship between students and the learning environment is simply reduced to the simple reception of various information. As a participant, the student begins to interact with his environment and learns a specific action along with the effects produced. At the creative level, the student uses all the ICT tools to create something new, to contribute to the realization of a product. Students have the opportunity to interact to a much greater extent so far, which leads to increased understanding. By simply teaching, only the transmission of information is ensured, but by offering the possibility to participate in the creation of information, the understanding is truly ensured.

Cuvinte-cheie
Tehnologii Informaţionale şi Comunicaţionale (TIC), generație nativ digitală, instrumente TIC, aplicaţii, platforme educaționale, educaţie, elevi,

Information and Communication Technologies (ICT), native digital generation, ICT tools, applications, educational platforms, education, students