Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
486 57 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-22 18:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.132 (64) |
Education (14334) |
SM ISO690:2012 VINNICENCO, Elena. Formarea competenței profesionale a cadrului didactic. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 2(24), pp. 63-68. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.63-68 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(24) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.63-68 | ||||||
CZU: 371.132 | ||||||
Pag. 63-68 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competența profesională se referă la capacitatea unei persoane de a realiza, la un anumit nivel de performanţă, totalitatea sarcinilor tipice de muncă specifice profesiei didactice. În acest context, formarea competenţei profesionale a cadrului didactic necesită parcurgerea anumitor etape: a cunoştinţelor fundamentale, a cunoştinţelor funcţionale, a cunoştinţelor interferente. |
||||||
Cuvinte-cheie educat, competenţă, cadru didactic, standard profesional, educated, competence, teacher, professional standard |
||||||
|