Formarea competenței profesionale a cadrului didactic
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
484 57
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-22 18:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.132 (64)
Educație (14195)
SM ISO690:2012
VINNICENCO, Elena. Formarea competenței profesionale a cadrului didactic. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 2(24), pp. 63-68. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.63-68
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(24) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Formarea competenței profesionale a cadrului didactic

The formation of the professional competence of the teacher

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.63-68
CZU: 371.132

Pag. 63-68

Vinnicenco Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 8 iulie 2021


Rezumat

Competența profesională se referă la capacitatea unei persoane de a realiza, la un anumit nivel de performanţă, totalitatea sarcinilor tipice de muncă specifice profesiei didactice. În acest context, formarea competenţei profesionale a cadrului didactic necesită parcurgerea anumitor etape: a cunoştinţelor fundamentale, a cunoştinţelor funcţionale, a cunoştinţelor interferente.

The professional competence refers to the capacity of a person to realize, at a specific level of performance, the totality of typical work tasks specific to the teaching profession. In this context, the formation of the professional competence of the teacher requires the completion of certain steps concerning: the fundamental knowledge, the functional knowledge, the interfering knowledge.

Cuvinte-cheie
educat, competenţă, cadru didactic, standard profesional,

educated, competence, teacher, professional standard