Articolul precedent |
Articolul urmator |
331 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-25 17:22 |
SM ISO690:2012 DANILĂ, Natalia. Formarea profesională a designerilor –obiect al cercetării pedagogice. In: Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan, 11-12 decembrie 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, p. 24. ISBN 978-9975-50-161-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan 2015 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 11-12 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 24-24 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Problema formării profesionale a designerilor, indiferent de para-digma care o fundamentează, constă în necesitatea îmbinării pregătirii teoretice cu cea practică. Formarea profesională este adesea privită ca o activitate organizată de creștere a cunoștințelor și abilităților designerilor, cu un scop precis. Participanții dobândesc cunoștințe tehnice, abilități și capacitatea de a rezolva probleme. |
||||||
Cuvinte-cheie formare profesională, modele de pregătire socio-profesională, calificare, vocational training, models of socio-professional training, qualification |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Danilă, N.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro,en'>Formarea profesională a designerilor –obiect al cercetării pedagogice</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2015</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-50-161-3</relatedIdentifier> <subjects> <subject>formare profesională</subject> <subject>modele de pregătire socio-profesională</subject> <subject>calificare</subject> <subject>vocational training</subject> <subject>models of socio-professional training</subject> <subject>qualification</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2015</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Problema formării profesionale a designerilor, indiferent de para-digma care o fundamentează, constă în necesitatea îmbinării pregătirii teoretice cu cea practică. Formarea profesională este adesea privită ca o activitate organizată de creștere a cunoștințelor și abilităților designerilor, cu un scop precis. Participanții dobândesc cunoștințe tehnice, abilități și capacitatea de a rezolva probleme.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The issue of vocational training of designers, regardless the underlying paradigm that consists, is the need to combine theoretical with the practical education. Training is often regarded as an organized activity to increase knowledge and skills of designers with a specific purpose. Participants gain technical knowledge, skills and ability give solve problems.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>