Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-25 16:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923 (466) |
Psychology (3516) |
![]() OLARU (TUDOR), Lăcrămioara-Elena. Plan de intervenție psihoterapeutică pentru diminuarea comportamentului agresiv la preșcolari. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 3, pp. 218-230. ISBN 978-9975-46-423-9.. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.18, Partea 3, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.923 | ||||||
Pag. 218-230 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Aggressiveness seems to be a phenomenon that spreads rapidly today in the social environment in general and, in the present case, in the educational field, despite the efforts that authorities and educators are making. The need to identify intervention tools to diminish these behaviors and to ensure the normal development of the child in order to acquire appropriate social conduct is now more stringent than ever. The preschool is at an age at which is extremely vulnerable and exposed to unwanted behaviors and the family is often unable to react in a timely and effective manner. The role of the therapist is therefore as difficult and important one, as it is to ensure the health of tomorrow’s society. |
||||||
Cuvinte-cheie education, aggressiveness, aggressive behavior, preschool, intervention, therapist, family, emotion, educaţie, agresivitate, comportament agresiv, preşcolar, intervenție, terapeut, familie, emoție. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Olaru (Tudor), L.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Plan de intervenție psihoterapeutică pentru diminuarea comportamentului agresiv la preșcolari</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2019</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-235-8</relatedIdentifier> <subjects> <subject>education</subject> <subject>aggressiveness</subject> <subject>aggressive behavior</subject> <subject>preschool</subject> <subject>intervention</subject> <subject>therapist</subject> <subject>family</subject> <subject>emotion</subject> <subject>educaţie</subject> <subject>agresivitate</subject> <subject>comportament agresiv</subject> <subject>preşcolar</subject> <subject>intervenție</subject> <subject>terapeut</subject> <subject>familie</subject> <subject>emoție.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>159.923</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2019</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Aggressiveness seems to be a phenomenon that spreads rapidly today in the social environment in general and, in the present case, in the educational field, despite the efforts that authorities and educators are making. The need to identify intervention tools to diminish these behaviors and to ensure the normal development of the child in order to acquire appropriate social conduct is now more stringent than ever. The preschool is at an age at which is extremely vulnerable and exposed to unwanted behaviors and the family is often unable to react in a timely and effective manner. The role of the therapist is therefore as difficult and important one, as it is to ensure the health of tomorrow’s society.</p></description> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Agresivitatea pare să fie un fenomen care se propagă astăzi rapid în mediul social, în general și, în cazul de față, în mediul educațional, în pofida eforturilor pe care autoritățile și educatorii le fac. Necesitatea identificării unor instrumente de intervenție care să conducă la diminuarea acestor comportamente și care să asigure dezvoltarea normală a copilului, în vederea dobândirii unor conduite sociale adecvate, este acum mai stringentă ca oricând. Preșcolarul este la o vârstă la care este extrem de vulnerabil și expus la deprinderea unor comportamente nedorite, iar familia este pusă de multe ori în imposibilitatea de a putea reacționa la timp și eficient. Rolul care îi revine astfel terapeutului este unul pe cât de dificil, pe atât de important, în vederea asigurării sănătății societății de mâine.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>