Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
423 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-21 20:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.1.036:[821.135.1.09+811.135.1 (1) |
Kinds of school providing general education (2016) |
Literature of Balkan Romance / Romanic languages (2087) |
Balkan Romance / Balkan Romanic languages (1456) |
SM ISO690:2012 VÎLCU, Marcela. Fundamente teoretice și metodologice ale educației literar-artistice și lingvistice ca sistem. In: Revistă de știinţe socioumane , 2021, nr. 1(47), pp. 19-27. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 1(47) / 2021 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 373.1.036:[821.135.1.09+811.135.1 | ||||||
Pag. 19-27 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt relevate fundamentele teoretice și metodologice ale educației literar-artistice și lingvistice ca sistem. Sunt analizate mai multe definiții ale conceptelor-cheie: „sistem”, „educație literar-artistică”, „educație lingvistică”. Statutul de sistem al educației literar-artistice și lingvistice a necesitat evidențierea elementelor componente ale ei: teleologică (idealul/scopul ELA, sistemul de obiective ale ELA, standardele ELA), tehnologică (blocul operațional – activități și oportunități de învățare) și epistemologică (teorii, concepte, principii, idei, precepte). |
||||||
Cuvinte-cheie educație literar-artistică (ELA), educație lingvistică (EL), sistem, activități didactice, teleologie, epistemologie, metodologie, literary-artistic education, language education, system, didactic activities, teleology, epistemology, methodology |
||||||
|