Valorificarea învățării bazate pe sarcini de lucru în cadrul modulului „Arta cunoașterii de sine și a celuilalt” la disciplina „Dezvoltare personală” în clasele primare
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
791 79
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 20:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.03 (84)
Kinds of school providing general education (1998)
SM ISO690:2012
SARANCIUC-GORDEA, Liliana, PANICA, Irina. Valorificarea învățării bazate pe sarcini de lucru în cadrul modulului „Arta cunoașterii de sine și a celuilalt” la disciplina „Dezvoltare personală” în clasele primare. In: Revistă de știinţe socioumane , 2021, nr. 1(47), pp. 28-36. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 1(47) / 2021 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Valorificarea învățării bazate pe sarcini de lucru în cadrul modulului „Arta cunoașterii de sine și a celuilalt” la disciplina „Dezvoltare personală” în clasele primare

Valorization of work-based learning in the module "The art of self-knowledge and the other" in the discipline "Personal development" in primary classes

CZU: 373.3.03

Pag. 28-36

Saranciuc-Gordea Liliana, Panica Irina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 31 mai 2021


Rezumat

Articolul dat elucidează unele aspecte teoretice, metodologice și aplicative în vederea valorificării învățării bazate pe sarcini de lucru în cadrul modulului „Arta cunoașterii de sine și a celuilalt” la disciplina „Dezvoltare personală” în clasele primare.

This article elucidates some theoretical, methodological and applied aspects in order to capitalize on learning based on work tasks in the module "Art of self-knowledge and the other" in the discipline "Personal development" in primary school.

Cuvinte-cheie
abilități de viață, dezvoltarea abilităților de viață la vârsta școlară mică, autocunoaştere, tehnologiilor educaționale, metode activ-participative, metode interactive, învățarea bazată pe sarcini de lucru,

life skills, development of life skills at a young school age, self-knowledge, educational technologies, active-participatory methods, interactive methods, work-based learning