Articolul precedent |
Articolul urmator |
803 124 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-16 12:28 |
SM ISO690:2012 IUSCO, Ioana-Maria. Importanţa familiei ȋn integrarea copiilor cu CES. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 526-532. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 526-532 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Familia are un rol important în integrarea copiilor cu cerinţe speciale în şcolile de masă. Datorită reacţiilor de suprasolicitare, protejare, negare sau respingere, părinţii se grupează în: părinţi echilibrați, părinți idiferenți, părinți exagerați, părinți autoritari, părinți incosecvenți. Integrarea este un proces mai complex și implică familiarizarea cu școala și cerințele acesteia, desfășurându-se într-un timp mai îndelungat. Integrarea în învățământul de masă a copiilorcu cerințe speciale, presupune analiza mai multor aspecte cum ar fi:gravitatea tulburărilor, vârsta copilului și gradul de implicare al familiei. Pornind de la rezultatele acestei analize, se pot stabili obiectivele si activităţile concrete prin care unităţile de conţinut de la fiecare disciplină pot fi modificate, adaptate, sau accesibilizate ȋn funcţie de nivelul cerinţelor. |
||||||
Cuvinte-cheie familia, integrare şcolară, metode, tulburări de comportament |
||||||
|