Articolul precedent |
Articolul urmator |
915 68 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 18:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.7.02 (4) |
Education and training out of school. Further education (211) |
SM ISO690:2012 ŢURCANU, Carolina, GUŢU, Vladimir. Strategii didactice: concept și unele specificări privind educația nonformală a adulților. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, Vol.7, Partea 2, pp. 5-12. ISBN 978-9975-88-060-2. ISSN ISSN 2587-3563 E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.7, Partea 2, 2020 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 5 iunie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 374.7.02 | ||||||
Pag. 5-12 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul dat se analizează conceptul de ”strategie didactică”, se încearcă de a clasifica strategiile didactice conform unor criterii, se compară strategiile didactice tradiționale cu cele moderne. Totodată, se argumentează etapele elaborării unor strategii didactice, modalitățile de implementare atât din perspectiva didacticii generale, cât și din perspectiva didacticii pentru adulți. |
||||||
Cuvinte-cheie didactică, strategii didactice, tehnologii didactice, metode didactice, predare-învăţare-evaluare, educaţie nonformală, educaţia adulţilor, didactics, teaching strategies, teaching technologies, teaching methods, teaching-learning-assessment, non-formal education, adult education |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Ţurcanu, C.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Guţu, V.I.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Strategii didactice: concept și unele specificări privind educația nonformală a adulților</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2020</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-88-060-2</relatedIdentifier> <subjects> <subject>didactică</subject> <subject>strategii didactice</subject> <subject>tehnologii didactice</subject> <subject>metode didactice</subject> <subject>predare-învăţare-evaluare</subject> <subject>educaţie nonformală</subject> <subject>educaţia adulţilor</subject> <subject>didactics</subject> <subject>teaching strategies</subject> <subject>teaching technologies</subject> <subject>teaching methods</subject> <subject>teaching-learning-assessment</subject> <subject>non-formal education</subject> <subject>adult education</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>374.7.02</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2020</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În articolul dat se analizează conceptul de ”strategie didactică”, se încearcă de a clasifica strategiile didactice conform unor criterii, se compară strategiile didactice tradiționale cu cele moderne. Totodată, se argumentează etapele elaborării unor strategii didactice, modalitățile de implementare atât din perspectiva didacticii generale, cât și din perspectiva didacticii pentru adulți.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This article analyzes the concept of "teaching strategy", tries to classify teaching strategies according to certain criteria, compares traditional teaching strategies with modern ones. At the same time, the stages of elaboration of didactic strategies are argued, the implementation modalities both from the perspective of general didactics and from the perspective of adult didactics.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>