IBN
  



  













    
  


    
Close

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-11(11) pentru cuvîntul-cheie "predare-învăţare-evaluare"
Strategii didactice: concept și unele specificări privind educația nonformală a adulților
Ţurcanu Carolina, Guţu Vladimir
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.7, Partea 2. 2020. Cahul, Republica Moldova. ISBN 978-9975-88-060-2.
Disponibil online 14 December, 2020. Descarcări-66. Vizualizări-887
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Interdependența predare-învățare-evaluare în viziune curriculară
Lașcu Cristina12
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 11. 2021. Chişinău, 2019. ISBN 978-9975-3471-4-3.
Disponibil online 28 September, 2021. Descarcări-251. Vizualizări-2001
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Demersuri metodologice de predare a modulului badminton în cadrul disciplinei educație fizică din Universitatea de Stat din Moldova
Bragarenco Nicolae
Integrare prin cercetare și inovare.
SS. 2023. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-62-687-3.
Disponibil online 11 April, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-55
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aspecte praxiologice ale predării literaturii române în gimnaziu
Lașcu Cristina
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului
Ediția 1. 2020. Chişinău. .
Disponibil online 11 February, 2022. Descarcări-22. Vizualizări-354
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Utilizarea elementelor de grafică pe calculator în lecțiile de biologie
Radu Daniela Irina
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1. 2022. Chișinău. ISBN 978-9975-76-207-6.
Disponibil online 13 September, 2022. Descarcări-16. Vizualizări-218
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Utilizarea instrumentelor digitale în procesul de predare-învăţare-evaluare la lecţiile de limba şi literatura română
Galațanu Daniela
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 3. 2022. Chişinău. ISBN 978-9975-76-382-0..
Disponibil online 12 April, 2022. Descarcări-54. Vizualizări-572
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Evaluarea inovativă în cadrul cursurilor opţionale
Cartaleanu Tatiana
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 6(118) / 2019 / ISSN 1810-6455
Disponibil online 6 February, 2020. Descarcări-17. Vizualizări-579
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Instruirea diferenţiată versus libertatea de alegere
Cartaleanu Tatiana
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 1(107) / 2018 / ISSN 1810-6455
Disponibil online 4 October, 2019. Descarcări-15. Vizualizări-644
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Învăţarea diferențiată și individualizată – premisă pentru formarea motivării învăţării
Chernohlazova Larysa
Revistă de știinţe socioumane
Nr. 1(41) / 2019 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X
Disponibil online 12 September, 2019. Descarcări-63. Vizualizări-925
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul modelelor în organizarea activităţii individuale a studenţilor
Cioban Mitrofan, Cioban-Pileţcaia Antonina, Sali Larisa
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 9(69) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025
Disponibil online 1 April, 2014. Descarcări-16. Vizualizări-950
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Metoda observării ca parte componentă a aspectului educațional în procesul familiarizării preșcolarilor cu natura
Cojocaru Aurelia, Panczi Violina
Vector European
Nr. 1 / 2019 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X
Disponibil online 12 June, 2019. Descarcări-32. Vizualizări-871
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-11 of 11