Articolul precedent |
Articolul urmator |
575 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-19 12:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.851 (78) |
Education (14908) |
SM ISO690:2012 POPOVICI-BUJOR, Violeta. Strategii orientate spre dezvoltarea gândirii algoritmice la elevi. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 310-314. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.851 | ||||||
Pag. 310-314 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Aplicarea metodei algoritmice în activitatea de rezolvare a problemelor este determinată de modul de descriere a diferitor procese complexe. Rezolvarea problemelor prin orice metode necesită cunoștințe teoretice, capacități de sinteză și abilități creative. |
||||||
Cuvinte-cheie gândire algoritmică, funcție pătratică, competențe, aptitudini, funcţie, algorithmic thinking, quadratic function, competence, skills, function |
||||||
|