Strategii orientate spre dezvoltarea gândirii algoritmice la elevi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
469 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-19 12:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.851 (77)
Educație (14079)
SM ISO690:2012
POPOVICI-BUJOR, Violeta. Strategii orientate spre dezvoltarea gândirii algoritmice la elevi. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 310-314. ISBN 978-9975-76-361-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021

Strategii orientate spre dezvoltarea gândirii algoritmice la elevi

CZU: 372.851

Pag. 310-314

Popovici-Bujor Violeta12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul de Creativitate şi Inventică „Prometeu-Prim”
 
Disponibil în IBN: 20 noiembrie 2020


Rezumat

Aplicarea metodei algoritmice în activitatea de rezolvare a problemelor este determinată de modul de descriere a diferitor procese complexe. Rezolvarea problemelor prin orice metode necesită cunoștințe teoretice, capacități de sinteză și abilități creative.

The application of the algorithmic method in the problem solving activity is determined by the way of describing different complex processes. Problem solving by any method requires theoretical knowledge, synthesis skills and creative skills.

Cuvinte-cheie
gândire algoritmică, funcție pătratică, competențe, aptitudini, funcţie,

algorithmic thinking, quadratic function, competence, skills, function