Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
2645 217 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-15 19:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:57 (5) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4067) |
Biological sciences in general (3655) |
SM ISO690:2012 PLACINTA, Daniela, COROPCEANU, Eduard. Proiectele STE(A)M – fundament al învățării active la biologie. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 2(20), pp. 13-23. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v20i2.13-23 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 2(20) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v20i2.13-23 | |||||||
CZU: 37.015:57 | |||||||
Pag. 13-23 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Învățarea activă centrată pe elev necesită utilizarea strategiilor interdisciplinare, care dezvoltă gândirea critică, creativitatea, ingeniozitatea. În baza metodologiei STE(A)M pot fi identificate soluții eficiente pentru diverse situații în domeniul Științe ale naturii. Elevii, prin proiecte STE(A)M, își pot construi propria viziune în domeniu, valorificându-și competențele personale prin activități motivaționale de învățare în baza noului concept inclus în Curricula la Biologie, ediția 2019. Finalitatea acestui tip de învățare, se exteriorizează prin aplicabilitatea priceperilor și deprinderilor în situații reale ale vieții. Promovarea direcției noi în educație este susținută de către Consiliul Uniunii Europene. |
|||||||
Cuvinte-cheie proiect, STEM, STEAM, competenţă, învăţare activă, project, stem, STEAM, competence, active learning |
|||||||
|