Proiectele STE(A)M – fundament al învățării active la biologie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
2529 214
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-03 21:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015:57 (5)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
Științe biologice în general (3590)
SM ISO690:2012
PLACINTA, Daniela, COROPCEANU, Eduard. Proiectele STE(A)M – fundament al învățării active la biologie. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 2(20), pp. 13-23. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v20i2.13-23
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(20) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Proiectele STE(A)M – fundament al învățării active la biologie

Eduard. STE(A)M projects - basis of active learning in biology

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v20i2.13-23
CZU: 37.015:57

Pag. 13-23

Placinta Daniela, Coropceanu Eduard
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 21 iulie 2020


Rezumat

Învățarea activă centrată pe elev necesită utilizarea strategiilor interdisciplinare, care dezvoltă gândirea critică, creativitatea, ingeniozitatea. În baza metodologiei STE(A)M pot fi identificate soluții eficiente pentru diverse situații în domeniul Științe ale naturii. Elevii, prin proiecte STE(A)M, își pot construi propria viziune în domeniu, valorificându-și competențele personale prin activități motivaționale de învățare în baza noului concept inclus în Curricula la Biologie, ediția 2019. Finalitatea acestui tip de învățare, se exteriorizează prin aplicabilitatea priceperilor și deprinderilor în situații reale ale vieții. Promovarea direcției noi în educație este susținută de către Consiliul Uniunii Europene.

Student-centered active learning requires the use of interdisciplinary strategies, which develop critical thinking, creativity, ingenuity. Based on the STE(A)M methodology, efficient solutions can be identified for various situations in the field of Natural Sciences. Through STE(A)M projects, students can build their own vision in the field, capitalizing on their personal skills through motivational learning activities based on the new concept included in the Biology Curriculum, 2019. The purpose of this type of learning is externalized by the applicability of skills and abilities in real life situations. The promotion of the new direction in education is supported by the Council of the European Union.

Cuvinte-cheie
proiect, STEM, STEAM, competenţă, învăţare activă,

project, stem, STEAM, competence, active learning